Gra w kręgle

30 września klasa VI wybrała się wraz z wychowawcą do kręgielni mieszczącej się w Parku Wodnym „Aquarium”  w Ostrołęce. Na dwóch torach uczniowie rywalizowali ze sobą w strącaniu jak największej liczby kręgli. Zabawa była przednia. W atmosferze radości, uśmiechu zdobywane były kolejne punkty.

W drodze powrotnej szóstoklasiści wstąpili do pizzerii, gdzie spożyli smakowitą pizzę. Pełni wrażeń wrócili do szkoły.

redakcja: Hanna Różycka

Klasa trzecia w "Figlarium"

W dniu 28 września uczniowie klasy III wybrali się do centrum zabaw ,,Figlarium” w Ostrołęce. Czekało tam na nich wiele atrakcji: czteropoziomowa konstrukcja do zabawy, zjeżdżalnie, labirynty, basen z piłeczkami i inne.  Dzieci bawiły się wspaniale, ale czas pobytu szybko minął i trzeba było wracać do szkoły.

Serdecznie dziękujemy p. Pawłowi Parzychowskiemu za organizacje wyjazdu.

redakcja: Danuta Korzeniecka

Dzień Chłopaka w ,,KNIEI”

27 września uczniowie klasy II z okazji zbliżającego się Dnia Chłopaka wybrali się na wycieczkę do Parku Rozrywki ,,Knieja”. Przy wejściu każdy miał okazję obejrzeć i usłyszeć mieszkańców mini-zoo. Następnie wszyscy udali się do parku linowego, gdzie dzielnie pokonywali ruchome konstrukcje zawieszone między drzewami: balansujące pomosty, przejścia po linie, tyrolki czyli zjazdy na linie.  Po wysiłku fizycznym czekało ognisko i pieczenie kiełbasek.

Wycieczka okazała się nie tylko wspaniałym przeżyciem, ale również atrakcyjną lekcją przyrody.

Dziękujemy bardzo za pomoc paniom: E. Mikulskiej i M. Tercjak.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

redakcja: Barbara Bałon

Wycieczka rowerowa

We wtorek 21 czerwca 2016 roku o godzinie 9.00 klasy IV – VI wyjechały na wycieczkę rowerową. Miejscem docelowym naszego wyjazdu była leśniczówka w Łęgu Starościńskim. Na miejscu upiekliśmy kiełbaski i dobrze się bawiliśmy. Po miło spędzonym czasie wszyscy wróciliśmy do szkoły. Ta wycieczka bardzo nam się podobała.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć i filmiku.

redakcja: Eliza Pietruczuk, Oliwia Chełstowska

i Julita Trzaska

Wycieczka do Warszawy

W dniu 13 czerwca 2016 r. uczniowie klas I-III wcześnie rano pojechali zwiedzać stolicę. Pierwszym punktem wyjazdu były warsztaty w Pijalni Czekolady E. Wedel. Uczestnicy skosztowali tam pysznego deseru z czekoladą, lepili różności z masy czekoladowej oraz zapoznali się z historią powstania fabryki. Na koniec każde dziecko otrzymało coś słodkiego i dyplom MISTRZA CZEKOLADY w zakresie sztuki dekoracji czekoladą.

Następnie pojechaliśmy zwiedzać Stare Miasto. Widzieliśmy także Stadion Narodowy, Pałac Prezydencki, Pałac Kultury i Nauki oraz Grób Nieznanego Żołnierza. Ostatnim punktem wycieczki było zoo. Uczniom bardzo podobały się egzotyczne zwierzęta.

Zmęczeni ale zadowoleni wróciliśmy do domów.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.

redakcja: Beata Korzeniecka

Wycieczka do Trójmiasta

We wtorek 31 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę do Trójmiasta. Wyjechaliśmy z przed szkoły o godz. 7:00. Około godz.12:00 zatrzymaliśmy się w miejscowości Szymbark. Tam obejrzeliśmy między innymi bunkry. Pani włączyła nam symulację dźwięków z czasów wojny, większość dziewczyn z klas IV, V i VI piszczała ze strachu. Zobaczyliśmy też dom Sybiraków, ogromny pociąg gdzie niestety przewożono ludzi, zazwyczaj słabych i chorych, którzy często w drodze umierali. Widzieliśmy również małą kaplicę oraz najdłuższą deskę świata, przy której pani przewodniczka zaśpiewała śmieszną piosenkę pod tytułem ,,Nutki Kaszubskie’’. Następnie pani opowiedziała nam piękną, ale smutą historię o misiu Wojtku i pokazała największy fortepian świata. Na koniec została najlepsza atrakcja, każdy mógł wejść do domu, który stał do góry podłogą, gdzie nie można było utrzymać równowagi .

Przed zakwaterowaniem w Schronisku Młodzieżowym w Gdyni chętni mogli wejść na więżę 329 m n.p.m. i podziwiać piękną panoramę Kaszub. Potem wreszcie dotarliśmy bardzo zmęczeni, zjedliśmy kolację i chcieliśmy iść spać. Okazało się, że jesteśmy ludźmi z fartem, gdyż koło naszych pokoi całą noc pracowała stocznia. Rano obudziliśmy się ze słowami ,,nie jesteśmy porannymi ptaszkami’’. Zjedliśmy śniadanie, spakowaliśmy się i pojechaliśmy do Gdańska. Zwiedziliśmy tam żaglowiec "Dar Pomorza" i Akwarium Gdyńskie". Potem był obiad i poszliśmy na spacer po Molo.